Pages

Friday, February 12, 2010

What next???

What Next?.....Next please??..!

Percutian yg mampu menghilangkan ketegangan yg melanda hidup sahabatku...tapi ada perkara kita patut biarkan ia berada di dalam ketegangan...hahahah...lu pikir le sendiri yerk...hahahah...

Ok..sudah2x...jgn berpikir lg..ni aku nk bgtau percutian berikut..klu x silap aku sume org dh setuju nk bercuti di Pulau Langkawi,...aku tak pernah jejak lagi ke sana...yg penting kita ke sana bukan untuk bershopping sj...bg yg pikir nk bershopping silalah kumpul duit dari sekarang...

Aku dh survey beberapa hotel yg menarik di langkawi...nanti masa meeting boleh ler aku terangkan...bila masa yg sesuai?....aku cadangkan kita buat percutian kita ni pada akhir tahun 2010 yakni dalam bulan 10 - 12...masa tuh memang sesuaikan...

Percutian kali ni...aku minta kerjasama dari sahabatku semua untuk memberikan komitmen 100% bukan nya 50-50....sila hadirkan diri anda di tempat kejadian dan pada masa yg telah ditetapkan.

Apa2 pun kita bincangkan masa perjumpaan nanti yerk.

Babai...

No comments: