Pages

Saturday, August 29, 2009

: : bangsa x amanah : :


Assalamualaikum...



Aku marah sgt kat bangsa yg x tepati janji ni...cakap x serupa bikin...sama jer perbuatan diorg dengan x amanah...yelah pandai berkata saja...buat belom tentu lg...susah nak deal dgn bangsa ni...entah lah...aku kalo bleh minta hindar benda2 hina ini dr aku sendiri yg lakukan...tp aku tetap menjadi mangsa bangsa2 B!?:>P% ini...nak buat camana...ujian utk aku gak...bangsa ini memang akan beri beribu alasannya...tapi kenapa sblm janji x pikir dulu sblm berjanji...beb...guna otak lebih skit...kalo malas nak guna otak baik bagi lembu guna otak tuh...binatang kalo ada otak tak cam bangsa ni...aku rasalah...sebab tu pencipta seluruh alam ini bagi akal kat kita...suruh kita pikir...kalo x leh nak pikir gak...hmmm...lu pikir ler sendiri...kpd bangsa ni...plz lah organize skit bab-bab idup ko...belaja berdikari skit...torai ler nk paham perasaan org lain...ingat pahala dosa...dunia ni ko ingat bley buat suka2 hati ko...dan ko rasa terlepas tp ending nanti ko rasolah...org x tepati janji yg aku tau adalah org munafik...laknat beb bangsa ni...laknat oleh allah...kalo pencipta kepada bangsa ni pun tak disukai...apa guna lagi...sampah...hidup dalam hina sj...pegi sana kena hina...pegi sini dihina...aku x nak sambung lagi...cukup sampai di sini sj kuliah aku tentang bangsa x tapati janji ...

No comments: